Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Дзенис С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
1.

Дзенис С. Е. 
Пути снижения механических потерь в подшипниках при проектировании энергоэффективных двигателей [Електронний ресурс] / С. Е. Дзенис // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Електричні машини та електромеханічне перетворення енергії. - 2014. - № 38. - С. 79-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcemepe_2014_38_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 3.757 Mb    Зміст випуску     Цитування
2.

Дзенис С. Е. 
Выбор асинхронного двигателя привода вентилятора тепловоза с условием обеспечения его устойчивой работы [Електронний ресурс] / С. Е. Дзенис, В. В. Шевченко, О. О. Ханин // Збірник наукових праць Харківського університету Повітряних Сил. - 2015. - Вип. 4. - С. 92-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZKhUPS_2015_4_23
Рассмотрены вопросы обеспечения устойчивой работы асинхронного двигателя для привода вспомогательных систем (вентилятора) тепловоза, напряжение к которому подается от тягового генератора. Определены параметры двигателей вентиляторов, наиболее устойчивых при работе от напряжения, величина и частота которого зависят от скорости движения железнодорожного состава. При выборе двигателя и режимов управления учитывались требования энергосбережения во всем диапазоне его эксплуатации.
Попередній перегляд:   Завантажити - 294.738 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Прус В. В. 
Обгрунтування впливу процесу старіння на електричні та магнітні властивості шихтованих осердь електричних машин [Електронний ресурс] / В. В. Прус, О. О. Сьомка, С. Є. Дзенис // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Електричні машини та електромеханічне перетворення енергії. - 2016. - № 11. - С. 115-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcemepe_2016_11_19
Розглянуто питання визначення зміни магнітних і електричних властивостей шихтованих осердь з електротехнічної сталі. Визначено параметри дослідних зразків осердь, запропоновано та реалізовано програму їх експериментальних випробувань у ході дослідження природного старіння й впливу температурного відпалювання у разі видалення обмотки у ході капітального ремонту. Досліджено додатковий вплив вихрових струмів у разі видалення міжлистової ізоляції електротехнічної сталі. Одержані результати надали можливість оцінити межі зміни основних електричних та магнітних властивостей окремо для листової електротехнічної сталі та шихтованих осердь електричних машин за теплових та механічних впливів, що відповідають режимам їх експлуатації та ремонту.
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.074 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Милых В. И. 
Сравнительный численно-полевой анализ мощности магнитных потерь в двигателе постоянного тока [Електронний ресурс] / В. И. Милых, С. Е. Дзенис // Технічна електродинаміка. - 2019. - № 2. - С. 23-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/TED_2019_2_7
Представлены принципы и тестовые результаты численно-полевого расчета мощности магнитных потерь (ММП) в электрических машинах. Разработанный уточненный метод основан на поиске максимумов значений магнитной индукции во множестве миниэлементов в зубцах и ярме сердечника якоря, достигаемых в процессе его вращения. По распределению найденных максимумов магнитной индукции определяются их среднеквадратичные значения на указанных участках сердечника в целом, и по ним вычисляются ММП. Метод позволяет отображать расчетные модели сердечников любой формы и практически не требует упрощения их геометрической структуры. Тестовая реализация метода выполнена на примере двигателя постоянного тока и опирается на экспериментальные данные по ММП в нем. Проведен сравнительный анализ распределений магнитной индукции и ММП в режимах холостого хода и нагрузки для вариантов сердечника якоря с одним и двумя рядами аксиальных вентиляционных каналов и без них.
Попередній перегляд:   Завантажити - 476.934 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського